Nou programa de l’Instinews d’aquest curs!

Ja tenim la segona entrega d’aquest curs del programa Instinews realitzat en col·laboració amb Ràdio Taradell! Es tracta d’un magazín informatiu en anglès dels alumnes de 2n d’ESO de l’Institut, que inclou diferents formats com entrevistes a exalumnes, professors/es, reportatges dels pobles on viuen els alumnes, enquestes, un informatiu amb les notícies més destacades del centre educatiu o, fins i tot, seccions de música, llibres o cinema, entre d’altres seccions.

Les situacions adverses causades per la pandèmia no ha fet tirar enrere els alumnes de 2n d’ESO C de l’Institut de Taradell que dilluns passat van poder ser als estudis de Ràdio Taradell per gravar el programa, el segon del curs 2020/21, amb totes les mesures de seguretat i higiene marcades per la Covid-19 i tenint en compte, també, que es tracta d’un grup bombolla.

El programa es va emetre dijous passat i també es pot escoltar en qualsevol horari al podcast de Ràdio Taradell.

No us el perdeu! Aquí teniu l’enllaç al podcast de Ràdio Taradell: