1a entrega de l’Instinews d’aquest curs

Ja tenim la primera entrega d’aquest curs del programa Instinews realitzat en col·laboració amb Ràdio Taradell! Es tracta d’un magazín informatiu en anglès dels alumnes de 2n d’ESO de l’Institut, que inclou diferents formats com entrevistes a exalumnes, professors/es, reportatges dels pobles on viuen els alumnes, enquestes, un informatiu amb les notícies més destacades del centre educatiu o, fins i tot, seccions de música, llibres o cinema, entre d’altres seccions.

El programa es va emetre ahir a Ràdio Taradell i també es pot escoltar en qualsevol horari al podcast.

No us el perdeu! Aquí teniu el podcast de  Ràdio Taradell!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *