Proves d’atletisme 1r d’ESO

El passat 28 de febrer l’alumnat de 1r d’ESO va anar a les pistes d’atletisme de Vic per participar en diferents proves atlètiques. Aquells que van obtenir millors marques van poder participar en el Xè Campionat Interescolar d’Atletisme que es va celebrar el dia 22 de març. La jornada va ser un èxit. La suma dels punts de tots els nostres alumnes ens van donar la 3a posició per equips. Els millors resultats individuals dels nostres alumnes van ser:

-Salt de llargada. 1r classificat: Ilias Abouallal 4’30 m

-1000m llisos. 1r classificat: Biel Caballeria 3’16”9

-Llançament de vórtex. 3a classificada: Mireia Rabionet 32m

-Relleus mixtos. 1r classificat: INS Taradell format per Oriol Pla, Lucía Rabat, Marcel Rafart, Jordina Bové, Ona Benavent i Tiago Fuentes.

Cal destacar que l’alumnat que no va poder participar va animar en tot moment els seus companys/es amb pancartes, himnes, balls…