Xerrada Jaume Buxeda – Projecte Els Orígens

Per quart any consecutiu, i relacionat amb el segon projecte interdisciplinar (Tecnologia, Biologia i Socials) anomenat “Els Orígens” que duem a terme amb els alumnes de primer d’ESO, ens ha visitat en Jaume Buxeda, professor de la facultat de Geografia i Història de la UB. La xerrada, relacionada amb la prehistòria,  tenia l’objectiu que els alumnes s’adonessin de la importància d’aquesta ciència, de quines tasques fan els arqueòlegs, del valor dels vestigis trobats, i com es pot esbrinar a quina etapa de la prehistòria pertanyen.