Xerrada Arqueologia – Jaume Buxeda

Dintre del 2n projecte globalitzat que estem fent a 1r d’ESO aquest curs, cada grup d’alumnes ha estat destinat a diferents jaciments d’Espanya per estudiar com vivien en el Paleolític, Neolític i en l’Edat del Metalls, i aprofitant que s’han convertit durant unes setmanes en arqueòlegs per fer la feina del dia a dia, han tingut el plaer de que en Jaume Buxeda i Garrigós, professor d’arqueologia de la UB, vingués a explicar-nos en que consisteix la seva feina i a explicar-nos coses curioses del món de l’arqueologia.

Moltes gràcies Jaume de part dels alumnes i els professors.

Us deixem unes fotos de la xerrada sobre arqueologia.