1r ESO visita la Fundació Mona

El passat dimecres 14 de desembre l’alumnat de 1r ESO va visitar les instal·lacions de la Fundació Mona. Centre de recuperació de primats que treballen pel seu benestar i la conservació. Una vegada allí ens van explicar la feina que feien, vam poder veure els primats i conèixer de primera mà la seva situació i per finalitzar la jornada vam fer un joc de rol on per grups els alumnes havien de defensar unes idees a favor o en contra sobre la desforestació per plantar palmeres per fer oli de palma.

Ens ha agrada molt i hem aprés i sobretot ens hem sensibilitzat en aquests temes tant preocupants.

Moltes gràcies Fundació Mona per aquesta experiència.

Us deixem unes imatges de la sortida.