Visita al Youth Mobile Festival (YOMO)

El dimarts 26 de febrer, els alumnes de 2n ESO, han gaudit d’una sortida al Youth Mobile Festival (YOMO), organtizat dintre de l’esdeveniment Mobile World Congress de Barcelona. El YOMO apropa als alumnes les STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts y Mathematics). Dintre del recinte, els alumnes han pogut experimentar amb les noves tecnologies relacionades amb tots aquests camps, participar en els tallers que proposen i aprendre els aspectes tècnics de cada taller. Ha sigut una jornada interessant i divertida, ja que hem apropat als alumnes les STEAM d’una manera diferent a les classes. Alguns han programat robots, altres han fet volar drones, uns han fet dissenys amb bolis d’impressió en 3D, han ajudat a millorar el medi ambient d’una ciutat virtual, han experimentat amb visió 3D, i moltes coses més!!!!

Us deixem unes imatges de la visita!