Visita al Rebost Solidari d’aliments

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimarts 23 de febrer, a l’hora de tutoria, els alumnes de 1r van visitar el Rebost Solidari d’aliments de Caldes. Alguns coneixien el lloc, altres n’havien sentit a parlar i, d’altres, desconeixien per complet l’existència d’un centre que abasteix a les famílies amb mancances d’alimentació per causa de mitjans econòmics limitats. La iniciativa per conèixer aquest centre d’ajut social va començar al Nadal, quan els professors de l’ institut van fer donació de la panera que havien preparat els alumnes i que no va sortir premiada.

El Rebost Solidari està gestionat per dues associacions, Càritas i Creu Roja. Els alumnes van visitar la seu de Càritas al carrer Llobet i Vall-Llosera, on van veure un vídeo per saber de primera mà quines tasques realitzen, com l’ acollida, el reforç escolar, l’acompanyament i l’ajuda alimentària. Més tard, van poder comprovar l’itinerari que fan les famílies al centre quan venen a buscar el menjar que se’ls proporciona i com s’intenta garantir l’anonimat i, a més, van copsar com es distribueix el menjar en el magatzem i com es dóna a les famílies.

Tot va ser molt interessant!!! Ens van oferir de ser voluntaris i col·laborar amb tot allò que es vulgui. Un dels nostres alumnes s’ha ofert per ajudar a nens i nenes de primària a fer els deures i, d’altres, van portar aliments pel Rebost.

Gràcies per la visita Càritas i us felicitem per la feina que realitzeu!!