Visita a la UAB

El passat dilluns 25 de febrer, els alumnes de 4t ESO van visitar la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Per començar la visita ens vam dirigir a la Plaça Cívica, on vam esperar a les persones que ens farien la visita. Després vam passar a una aula on van rebre informació de la continuació dels estudis, tant per fer Batxillerat com Cicles Formatius. En aquesta xerrada els alumnes van poder veure les diverses opcions per continuar estudiant i a més, els van explicar una mica com funcionen les Proves d’accés a la Universitat (PAU) i una breu explicació de la diversitat de carreres que hi ha a la UAB. Tot seguit, ens van fer un recorregut per veure algunes de les facultats i instal·lacions. Per finalitzar, van tenir una estona de temps lliure per anar per les instal·lacions.

Us deixem unes imatges de la visita!