Visita 2n ESO al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC)

Dijous 19 de desembre, els alumnes de 2n ESO van anar d’excursió a Barcelona al MNAC.

Des de la matèria de socials hem estat treballant el moviment artístic del romànic. A partir de l’església de Sant Climent de Taüll, a vall de Boí, els alumnes han conegut els trets característics de l’arquitectura, l’escultura i la pintura de l’alta edat mitjana.

A l’aula van adquirir coneixements sobre el romànic mitjançant un dossier i representant imatges representatives del romànic català. Un cop fetes totes les tasques han anat al MNAC per poder veure tot el que l’aula s’ha treballat.

A continuació teniu fotos de la sortida.