Visca el Carnaval!!!!!!

Malgrat la pluja, el divendres 24 de febrer vam celebrar el Carnaval a l’institut. Va ser un dia amè en el que els alumnes van participar en tot i van gaudir con mai de les activitats al centre.

Primer, alguns alumnes van poder intervenir en el  I torneig de Futbol Sala i en el  I Torneig de Matar de l’institut  i, a més a més, altres alumnes van realitzar diferents tallers al centre (jocs de taula, realització de màscares de carnaval, maquillatge i ball). Després, ens vam reunir tots ben disfressats al gimnàs de l’institut, on va començar un  Concurs de disfresses, en el que es valorava l’originalitat, la posada en escena, la diversió,…

Aquí us deixem els guanyadors de les diferents activitats d’aquell dia i un resum amb les fotografies més importants!!!

I  torneig de Futbol Sala:

Van guanyar els “Sense Nom”:

• Aleix Moreno
  • Cesc Ullar
  • Ángel Romero
  • Júlia Sans
  • Toni Valero
  • Jordi Potrony

I torneig de Matar:

• Roger Reche
  • Marc Parull
  • Pol Durán
  • Pedro Guarino
  • Marc Villanueva
  • Ferran Villagrassa

Concurs de Disfresses:

• 1r Premi Individual: Edgar Sans
  • 1r Premi parelles: Va quedar desert i per la seva actitud  i originalitat es va donar al grup “Buscant a Wally” nenes de 1r A, B i C: Naiara Barro, Aina Camarasa, Maria Tolós, Sara Martínez, Cristina Saborit i Carla Ariza.
  • 1r Premi Grup: “ Les  col·legiales”, nois de 1r A: Pol Melé, Daniel Juárez, Samuel Borges, Joan Pernet, Oriol Bonilla, Carlos Rosado i Guim Xalabarder.

Us deixem un carrusel de fotos i un vídeo per tal que veieu com s’ho van passar!!!!!!