TERCER INTERCANVI INSTITUT OBERMAYR (WIESBADEN) – INSTITUT PIC DEL VENT (CALDES DE MONTBUI)

Aquest matí, diumenge 20 d’octubre, hem acomiadat a l’aeroport de Barcelona als nois i noies alemanys que han participat en el 3r intercanvi amb l’Institut Obermayr de Wiesbaden, Alemanya.

Ha estat una setmana intensa, van arribar dimarts 15 d’octubre, vam dinar tots junts a l’institut i tot seguit cadascú va marxar amb la seva família.

Dimecres, visita al centre, entren a les nostres classes, presentacions i cap a la Torre Marimon per dur a terme dinàmiques de joc amb el professor d’educació física, l’iñaki.

Dijous, acompanyats per en Raúl, professor d’anglès vam anar a Barcelona, visita guiada a la Casa Milà, La Pedrera. Després vam baixar caminant cap al Born, vam dinar i una estona de temps lliure.

Divendres ens vam haver de quedar a Caldes, vam anar a passar el matí a Can Rius, hi vam portar jocs de taula, pilotes, la Berta va portar la guitarra… vam esmorzar i jugar, matí tranquil i agradable.

Ens tornem a veure a l’abril!!!

Us deixem unes imatges d’aquesta fantàstica experiència.