Sortida dia 7 d’Octubre – Activitat Tutoria

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper divendres 7 d’octubre els vostres fills i/o filles tindran un horari diferent a l’Institut, per tal de fer una activitat de tutoria amb tot el grup.

Els alumnes de 1r d’ESO ens trobarem a les 9h al centre per anar d’excursió a la Torre Roja, per la qual cosa cal que duguin esmorzar, aigua i roba i calçat adequat. L’hora de tornada és a les 14h al centre, hora en la que es donarà per finalitzada la jornada escolar.

Els alumnes de 2n d’ESO ens trobarem a les 8:30h al centre per anar d’excursió al Bosc Vertical de Dosrius, per la qual cosa cal que duguin esmorzar, aigua i roba i calçat adequat. L’hora de tornada és a les 14h al centre, hora en la que es donarà per finalitzada la jornada escolar.

En cas de pluja, se suspèn l’activitat i es farien les classes amb l’horari habitual a partir de les 8 del matí (ho comunicaríem prèviament a l’alumnat).

Aprofitem l’avinentesa per recordar-vos que el dia 10 d’octubre és festiu local, l’11 d’octubre és festiu per lliure disposició del centre, i el 12 d’octubre és festiu.

Atentament,
La Direcció de l’Ins. Pic del Vent.