Sortida cohesió de grups

El passat 11 d’octubre, tots els alumnes de l’Institut Pic del Vent van tenir unes sortides de Tutoria per cohesionar bé els grups i conèixer als nous professors en un àmbit fora del centre. Va ser un dia fantàstic, on alumnes i professors van gaudir de les activitats programades en cada curs.

A continuació us deixem un petit resum del que va fer cada curs i unes fotos dels moments viscuts!

L’alumnat de 1r d’ESO va pujar a la Torre Roja amb l’objectiu d’enfortir la cohesió entre tots i totes. Entre trams, es van realitzar petites estones per descansar, fins arribar a l’explanada propera a l’objectiu del recorregut. Allà es va realitzar una gimcana  molt divertida. Al finalitzar els jocs, vam arribar a la Torre Roja, per gaudir de les vistes i per comentar amb un somriure totes les situacions viscudes durant les proves. Allà mateix, es va realitzar una fotografia per la posteritat. Va ser un gran dia, on tots vam gaudir, de la natura que envolta el  preciós poble de Caldes de Montbui!

Us deixem unes fotos de la pujada a la Torre Roja!!!

A més a més, el mateix dijous, els alumnes de 2n ESO van anar a gaudir d’un bon dia a un Bosc Vertical a Dosrius. Va ser un dia d’aventures i genial on els alumnes van fer molta pinya ajudant-se els un als altres a passar els obstacles que presentava el circuit.

Us deixem unes fotos de l’aventura!

Els grups de 3r d’ESO, van anar a el Green Indoor Park de les Franqueses del Vallès, on van poder gaudir d’un matí diferent i molt actiu, una jornada per compartir vivències diferents. Havent esmorzat, es van repartir per les principals instal·lacions que ofereix el recinte: l’skatepark, el circuit de BMX i tricicles, els simuladors de curses, llits elàstics, inflables diversos, pistes de vòlei, etc, on van suar de valent fins gairebé les dues de migdia. Una bona experiència per encetar aquest nou curs!

Ahí van unes fotos dels alumnes de 3r ESO!

I per últim, els alumnes de 4t ESO, van anar a passar el matí al Canal Olímpic, on després de fer diverses activitats esportives en la zona habilitada, van poder gaudir del paddle surf. Sort que ens va sortir un dia asolellat i els alumnes tot i mullar-se s’ho van passar molt bé i van gaudir tots junts d’aquesta sortida.