Sortida al CaixaLab experience i Caixa Fòrum 3r ESO

Els alumnes de 3r d’ESO han visitat el “Caixalab experience”, on a partir d’un recorregut per un espai multimèdia i amb diferents activitats interactives, han pogut descobrir què és l’emprenedoria i quins són els valors que calen per tenir una actitud emprenedora. Observant l’entorn, els alumnes s’han adonat d’alguns problemes i han aportat idees per resoldre’ls. Han descobert com a partir de diferents idees que han sorgit per resoldre problemes quotidians, molts emprenedors han desenvolupat una idea de negoci. I finalment, a partir de productes que utilitzem a diari, i utilitzant el model canvas,han analitzat la viabilitat de posar un producte al mercat. Els alumnes també han conegut l’experiència de persones emprenedores que han portat a terme solucions a problemes quotidians i que, en molts casos, són avui en dia emprenedors d’èxit. També vam aprofitar per veure una exposició sobre objectes i figures de l’antiga Grècia en una de les sales d’exposició del Caixa Fòrum.

Us deixem una recopilació de fotos de la sortida.