Servei Comunitari – Campanya Dia mundial VIH/SIDA (1 desembre 2020)

Tot i tenir un inici de curs diferent a causa de la pandèmia de la COVID19, hem pogut engegar el Servei Comunitari i ja tenim els primers grups fent les primeres prestacions.

Hem començat amb el projecte de Campanyes de Sensibilització que fem amb l’entitat Creu Roja Caldes. Una d’aquestes campanyes és per informar i prevenir el VIH i altres ITS. Durant diverses setmanes, un grup de 6 alumnes estan fent cerca, informant-se, etc., sobre aquest tipus de malalties.

Aprofitarem aquesta entrada de la web per publicar els cartells que aniran elaborant els alumnes per tal de fer sensibilització sobre aquestes malalties.

Els alumnes han realitzat entrevistes a la població per veure quina informació tenen referent al VIH i altres malalties d’infecció sexual (ITS). A continuació teniu un resum de les entrevistes que van realitzar.