Sant Jordi ’19

Un any més hem tornat a celebrar la nostra diada a l’institut, la diada més especial: Sant Jordi.

Les primeres hores vam realitzar les classes amb normalitat i, després del primer pati, vam iniciar un munt d’activitats. Primer, es van realitzar diferents tallers al centre: fer roses de llaminadures, dissenyar punts de llibre, jocs de taula, varetes de Harry Potter, de percussió amb gots, d’Imatges i mots,… i, a la vegada, una gimcana literària al pati en la que es podien realitzar diferents proves totes relacionades amb els llibres. Després, es va dur a terme un torneig de futbol i jocs al pati com “matar conills” i, al mateix temps, al gimnàs del centre, es va realitzar la cerimònia d’entrega de premis dels diferents concursos de Sant Jordi (al proper número de la revista hi haurà un suplement amb tots els guanyadors i un recull dels textos escollits) i unes actuacions musicals a càrrec d’alumnes del centre.

Volem assenyalar un nou esdeveniment i desitgem que tingui continuïtat els propers cursos: la I Marató de Lectura en Veu alta a l’institut. Durant 2 hores i 45 minuts es van llegir sense interrupcions  dos llibres en veu alta al vestíbul del centre i van intervenir professors, alumnes i, també, la nostra conserge. Els llibres seleccionats van ser El petit Príncep de A. de Saint Exupéry  i El cavaller de l’armadura rovellada de Robert Fisher.

Volem donar el nostre agraïment a l’AFA de l’institut per la seva col.laboració en els premis de Sant Jordi! Enhorabona a tots els guanyadors!!