Quarts de final del XIV Certamen de Lectura en Veu Alta a La Garriga

El passat dimarts 6 de març, quatre alumnes del nostre centre van participar als quarts de final del XIV Certamen de Lectura en Veu Alta, al Teatre El Patronat de La Garriga. L’Ajuntament de Caldes de Montbui va facilitar el transport dels nostres alumnes juntament amb els del Manolo Hugué i l’Escola Pia de Caldes. Els nostres alumnes van participar al Certamen amb 51 alumnes més de 17 centres de Primària i Secundària de la nostra zona.

Anteriorment, s’havia fet una selecció entre els voluntaris de totes les classes de l’ESO del nostre centre. Júlia Grau de 1r d’ESO participava en la  Categoria Corsaris (primer cicle d’ESO), s’havia preparat nou textos d’un llibre i, uns minuts abans, va saber quin text havia de llegir davant del públic. Amanda Escriche de 3r A, Marta Béjar de 3r B i Cesc Ullar també de 3r B van participar en la Categoria de Tropa de Corsaris. Els de 3r d’ESO es van preparar deu lectures diferents d’un mateix llibre perquè havien de fer una lectura conjunta: un feia de narrador i els altres dos de personatges.

És una experiència molt positiva que fa que els alumnes gaudeixin de la lectura. Els alumnes van tornar molt contents d’haver participar i havent superat els nervis de la lectura davant d’un públic que omplia el petit teatre de la Garriga.

Us deixem una fotografia dels participants!