Projecte 1r ESO – On som i a on anem?

Els alumnes de 1r d’ESO han finalitzat el seu primer projecte. Projecte en el que treballen tres matèries alhora: Ciències Socials, Tecnologia i Biologia i Geologia. El primer projecte es titula On som i a on anem?, els alumnes durant unes cinc setmanes han après de manera pràctica i innovadora els continguts i les competències que demana el currículum.

Han començat investigant, comprovant de manera pràctica i aprenent sobre el Big Bang, les galàxies, la Lluna, la Terra, l’Univers, etc. per després apropar-se més a la Terra on han estudiat els paisatges, climes, tipus de fusta, etc., sempre amb el suport a l’aula dels professors, de portàtils i treballant en grups petits de manera cooperativa.

Els alumnes han acabat el projecte mitjançant la utilització de la plataforma on-line Socrative.

Us deixem una recopilació d’imatges dels nostres alumnes treballant en el projecte.