Observació d’astres a l’Institut

El passat dijous 10 de novembre i dintre del projecte que estan realitzant els alumnes de 1r d’ESO treballant interdisciplinariament les matèries de Ciències Socials, Tecnologia i Biologia i Geologia, vam realitzar una activitat que consistia en l’observació dels astres, ja que els alumnes han estat estudiant des del Big Bang fins a la Terra, passant per les galàxies, forats negres, astres, planetes, etc.

Per dur a terme l’activitat, van venir des de l’Agrupació Astronòmica de Barcelona (ASTER), tres companys amb diferents telescopis. Gràcies a aquests telescopis els alumnes van poder veure moltes coses que havien estudiat, i a més, vam poder visualitzar la Lluna i alguns estels en una pantalla gegant.

Donar les gràcies a les famílies, per facilitar que els nens i nenes poguessin assistir una tarda fóra d’horari lectiu a l’Institut per a realitzar una activitat com aquesta.

Us deixem algunes fotos de la tarda d’observació d’astres que vam tenir el plaer de realitzar a l’Institut.