Museu a 1r ESO – Els orígens de la Humanitat

Volem compartir amb vosaltres algunes imatges de l’exposició que han organitzat els alumnes de 1r d’ESO per als alumnes de 4t de primària de El Calderí.

Cada aula de 1r d’ESO s’ha convertit en un Museu sobre els Orígens de la Humanitat com a resultat del treball que han estat fent dintre del projecte Origens durant dos mesos.

Els projectes d’aquest curs formen part de les matèries de Socials, Biologia i Tecnologia i en cada projecte es treballen les tres matèries. En aquest cas hem treballat la Prehistòria, les roques, el procés tecnològic i els metalls.

Els nostres guies del Museu han fet molt bona feina i el nostre públic de primària ha quedat molt satisfet de l’experiència.

Esperem que la poguem repetir.