L’alumnat de 1r d’ESO visita “Les músiques del món” al Palau de la Música Catalana

El passat dimecres 20 de novembre el departament de música va organitzar la sortida al Palau de la Música Catalana amb l’alumnat de 1r d’ESO per endinsar-nos amb la música d’arreu del món.

“Les músiques del món” és un espectacle on es viatja, mitjançant la veu, a diferents parts del món. Més concretament, vam arribar les sonoritats tan peculiars de la Xina, Índia, República del Congo, Nigèria, Egipte, Suïssa, Rússia, Espanya, Cuba, Perú i els Estats Units d’Amèrica. Tot això amb una perfecta imitació dels instruments amb la veu.

L’exploració dels recursos vocals, la improvisació i la geografia dels sons són els aspectes que l’alumnat va poder escoltar dintre d’aquest espectacle on també van poder interactuar amb els artistes.