Juguem al Passaparaula a 2n ESO

A classe de català els alumnes de 2n d’ESO han participat en el seu propi “Passaparaula”. Casualment, la setmana passada un jove poeta guanyava el pot milionari del programa de televisió!

Link notícia

Els alumnes han creat els “roscos”i han treballat per grups. Ells sols han pensat les paraules de cada lletra de l’alfabet en català i han elaborat les definicions corresponents. Així, hem practicat les classes gramaticals i les definicions d’una manera més lúdica, dinàmica i participativa. Aquí us deixem un vídeo de l’experiència: