Jornada esportiva al CREDV CRE-ONCE de Barcelona

L’alumnat de 2n d’ESO visita les instal·lacions esportives de l’ONCE a Barcelona per jugar un campionat de Goalball

El passat dissabte 15 de febrer de 2020, sis alumnes de 2n d’ESO van configurar un equip de Goalball, l’esport on tots els jugadors se’ls inhabilita del sentit de la vista mitjançant uns antifaços, i van acudir al XVI Campionat Inclusiu de Goalball 2020 que organitza el Centre de Recursos Educatius de l’ONCE.

L’equip del Pic del Vent, composat per Pol Montserrat, Laia Grau, Ramon Góngora, Alejo Muñoz, Cristhian Palacios i Gerard Pascual, va jugar dos partits; l’un contra l’Escola Pia de Sant Antoni, i l’altre contra el Col·legi Pineda.

Acompanyats per pares, mares i el professor d’Educació Física, l’alumnat va poder viure una experiència diferent i inclusiva de jugar un esport sense el sentit de la vista, i això posar-se en situació dels nens i nenes amb ceguesa.

Us deixem unes imatges de l’experiència.