Intercanvi Caldes de Montbui – Wiesbaden (Diari)

Avui, un grup d’alumnes del nostre Institut que estudien Alemany, han començat la seva aventura amb el seu primer intercanvi. Recordem que al setembre, vam tenir nosaltres aquí a alumnes de l’escola Obermaier de Wiesbaden durant uns dies, i ara, ha arribat el torn de que siguin els nostres alumnes els que vagin a Wiesbaden.

Segur que serà una experiència molt bona en tots els sentits. Intentarem en la mesura del possible, anar informant de l’experiència per aquí.

Viel Glück!

DIA 1.- VISITA A LA POBLACIÓ DE WIESBADEN

Després d’arribar el dimarts i situar-se una mica en aquesta experiència que just començava, va arribar el dimecres. Els nostres alumnes ja havien passat la primera nit a casa de la seva família d’intercanvi i segur que tenien moltes coses que explicar-se. Durant el dimecres, els alumnes van visitar els encants de la ciutat de Wiesbaden, parcs, esglésies, places,etc. i van començar a tenir el primer contacte amb la cultura de vida alemanya. Us deixem una foto representativa del dia 1, visita a la població de Wiesbaden.

DIA 2.- ACTIVITATS PER WIESBADEN

Ahir dijous, els nostres alumnes han anat al castell de Freudenberg, a les afores de Wiesbaden. Allà han participat en diferents activitats com, per exemple, dels sentits, dels colors, dels sons… Després han fet un picnic en els jardins del castell i, després de dinar, han anat a la bolera. Allà s’han reunit els alumnes del nostre institut, els alemanys del centre Obermaier i els francesos de Montpellier (que també estan fent un intercanvi amb els alumnes de parla francesa del centre Obermaier).