Intercanvi Caldes de Montbui – Wiesbaden

El passat diumenge al migdia, vam acomiadar als alumnes de l’institut Obermaier de Wiesbaden a l’aeroport de Barcelona.

Els alumnes han conviscut durant tota la setmana a casa de les famílies amb l’objectiu de compartir experiències i millorar el nivell d’alemany i anglès.

Dimarts els vam rebre a l’aeroport, dimecres ens vam quedar per Caldes, les primeres hores vam compartir espais i experiències al centre i després vam marxar cap a al camp de futbol de la Torre Marimon, vam passar tot el matí jugant per apropar-nos i coneixe’ns millor, ens va ajudar el professor d’Educació Física, en Miguel.

Dijous vam anar a Barcelona, vam fer una visita guiada a la Casa Milà, la Pedrera, visita que a tots ens va agradar molt i molt i que recomanen. Un cop finalitzada la visita a la Casa Milà, vam baixar caminant cap al barri del Born sota la pluja, ens vam aixoplugar al Mercat del Born, i allà,  al restaurant del museu, de manera molt amable, ens van deixar dinar els nostres entrepans i carmanyoles.

Divendres,  teníem previst a fer un tram del camí de ronda, però davant de les prediccions meteorològiques, vam decidir tornar a Barcelona, caminar per la Rambla, visita al mercat de la Boqueria, esmorzar a la plaça del Pi, temps lliure,  baixar fins a Drassanes, allà foto de grup i tornar a cap a Plaça Catalunya on ens esperava l’autobús.

Dissabte dia amb les famílies, molt intens també, i diumenge cap a l’aeroport!!!

Ens veiem a l’abril a  Wiesbaden! amb moltes ganes!