El nostre primer projecte tecnològic

Des de la matèria de Tecnologia, els alumnes han hagut de dissenyar i construir un camió autopropulsat per aire amb materials reciclats, seguint tots els passos que indica el procés tecnològic, posant d’aquesta manera en pràctica tots els coneixements que estaven treballant a la part teòrica de la matèria.

A continuació, us deixem un vídeo per tal que veieu el resultat dels dies de feina al taller amb la participació en una cursa on posaven a prova el camió dissenyat!!!! Esperem que us agradi… Ara ja ens toca pensar en el següent projecte o repte que hauran de realitzar els alumnes!!!!!

1. Lucia Jurado Ruiz

va ser un dia de diversió pero el meu camió anaba molt rapid quan el Vicent no grababa, jajaja!!!