Dia de la Ciència al Pic del Vent

El passat 19 de novembre de 2021 vam celebrar al Pic del Vent el Dia de la Ciència.

L’alumnat de 1r ESO va poder fer bombolles gegants, construcció de coets i murals científics. Els de 2n ESO van descobrir la Química Art, La química de la cuina i van poder fer amb les seves mans un aparell per veure hologrames. Els alumnes de 3r ESO van visitar la granja de vaques Mas La Coromina, on l’Albert i la Isabel ens van apropar la vida ramadera del sector primari als a més van poder observar de ben a prop com es cuiden les vaques de la llet ecològica d’ATO, el procés de la munyida, i fins i tot les van poder tocar i donar de menjar. A més, van poder observar altres animals de granja com les oques, els conills, les gallines i els porcs. Alguns alumnes, fins i tot, no es van poder resistir de comprar algun formatge i algun fuet de producció ecològica i de proximitat. I per acabar els alumnes de 4t ESO van visitar la Cooperativa de la Fageda i el volcà Croscat.

Va ser un dia intens per tothom, on els alumnes és van endinsar dintre de la Ciència!!!!

Us deixem un parell de vídeos perquè pugueu veure com s’ho van passar i tot el què van fer.

Resum del dia

Visita alumnat 3r ESO al Mas La Coromina