Com Sona l’ESO? Altea 2020

COM SONA L’ESO? Altea 2020

Avui, dimecres 6 de maig, i fins al dissabte 9 de maig, l’alumnat de música de 4t d’ESO de l’Institut hauria assistit a la trobada musical que es celebrava aquest any en Altea: Com Sona l’ESO 2020.

Era una de les cites esperades per aquest alumnat, que ha portat treballant durant tot el curs l’obra La persona més feliç del món, que hagués culminat en Altea, en la trobada on s’haguessin reunit 1.800 persones, entre professorat i alumnat, d’arreu dels territoris de parla catalana.

És per això, que creiem que “la persona més feliç del món” hagués fet un aprenentatge de tot això, ja que no hem parat de ballar, de cantar, de crear, de riure i de viure.

Us deixem en el treball que hem fet durant aquesta última setmana amb l’alumnat i professorat assistent a la trobada musical. Es tracta de l’escena 8 de “La persona més feliç del món”.

1. Marisa

Molt xulo! Bona feina Inyaki i felicitats als alumnes!
    Un projecte molt enriquidor i maco, una pena que les circunstàncies no hagin deixat portar_ho a terme…
    Gràcies per l’ implicació Inyaki !