Colònies 2n ESO – Llafranc

Els alumnes de 2n van marxar tres dies de colònies a Llafranc al Baix Empordà. Les colònies són una experiència educativa molt enriquidora que permet als alumnes explorar el món fora de
l’entorn escolar habitual i aprendre habilitats a través de la convivència i l’aprenentatge pràctic. Les activitats que van dur a terme van ser: caic a la Gola del Ter, snorkel a la platja de Llafranc, aquagym, jocs de platja, jocs de nit i una cursa d’orientació a Calella de Palafrugell, a més a més de tenir estones de temps lliure.

Les colònies amb les nostres alumnes van ser una experiència increïble, vam gaudir d’una gran diversió i vam crear records inoblidables.

Tot seguit us deixem una mostra gràfica.