Cloenda curs 2017 – 2018

Finalment ha arribat la calor, els dies són més llargs, el curs es va esmunyint a poc a poc i i ja tenim les vacances a tocar. I, després de dies intensos de treball de síntesi i alguns de recuperacions de matèries no superades, ve de gust una mica d’esbarjo i alegria. Per això, el dijous i divendres 21 i 22 de juny, hem realitzat diferents activitats que han servit a més com a cloenda del curs.

Dijous 21 de juny

Sortida a Waterworld a Lloret. Un parc aquàtic ple de tobogans de totes les mides i piscines, totes elles espectaculars. Una vegada dins, hem buscat un lloc sota  l’ombra dels pins i allà hem instal·lat el campament base, i ens hem preparat per anar a on volia cadascú: al Riu salvatge, a la piscina d’onades, als ràpids o gegants, a les llanxes, a l’impressionant  Fast furious,… Algunes cues al matí però, a la tarda, el parc ha estat nostre i no hem parat ni un moment.

Ha fet un dia esplèndid que ens  ha permès gaudir dels jocs a l’aigua i del bany!

Divendres 22 de juny

Darrer dia del curs i activitats a l’institut.  Hem dividit el matí en dues parts: la primera, en la que els alumnes han participat en diferents tallers (esports, ball, competicions de playstation,..); i la segona,  hem gaudit d’una màster class de zumba amanida amb bona música, remullades d’aigua i degustació de gelats que ens han fet oblidar per un moment la calor i que han estat gràcies a la gentilesa de l’AFA. Per acabar,  foto de grup de tots els alumnes i professorat. Una altra més, la tercera ja! El Pic del Vent va creixent!

Us deixem unes fotos dels dos darrers dies per tal que veieu com ho hem passat…