Dia de la Ciència 2016

L’objectiu fonamental de la Setmana de la Ciència, que es va celebrar de l’11 al 20 de novembre, és despertar i potenciar l’interès del jovent vers la ciència i la tecnologia.

El dia 11 de novembre per segon any consecutiu vam celebrar al nostre institut el dia de la Ciència. Alumnes i professors vam gaudir d’un dia molt especial, posant en comú experiències científiques, bones pràctiques, coneixements i reflexions.

Al llarg de la jornada, els alumnes de 1r i 2n d’ESO, van realitzar experiments i jocs científics, construcció i llançament de coets d’aigua, elaboració d’un holograma, vam fer recerca de científics confeccionant murals creatius on ens explicaven la seva vida, curiositats i les seves aportacions a la societat. Vam gaudir d’una xerrada sobre “Rastres de la fauna” a càrrec de la Núria Foguet, investigadora de l’Observatori de la Difusió de la Ciència de la Universitat Autònoma de Barcelona. I finalment, després d’un dia tant actiu vam veure unes pel.lícules amb caire científic: Mart i un viatge al.lucinant, on vam poder dir la nostra i reflexionar sobre la temàtica.

La Setmana de la Ciència és l’esdeveniment anual de divulgació de la ciència més important en l’àmbit europeu i per aquest motiu nosaltres volem col.laborar exposant els nostres vídeos a la nostra web. Aviat els podreu veure!!!!!
De moment, us deixem un recull d’imatges del Dia de la Ciència a l’Institut Pic del Vent!!!!