Beques i ajuts als alumnes i les famílies.

Als següents links, podreu veure informació dels diferents tipus de beques i possibles ajuts als alumnes i les famílies. Recordeu entregar la documentació necessària dintre del termini establert.

– Enllaç a la web del Departament per sol·licitar la beca per al curs vinent. Generalitat de Catalunya.

Beca d’ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Termini de presentació del 2 al 30 de setembre de 2015.

Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris. Termini de presentació fins el 30 de setembre de 2015.

– Enllaç a la web del Ministerio de Educación per sol·licitar la beca per al curs vinent.

Beques. Ministerio de Educación. Termini de presentació del 2 al 30 de setembre de 2015.