S’obre el servei de cantina al nostre Institut!!

Us informem que l’institut disposarà d’una petita cantina a partir del dilluns 21 de novembre. L’horari de distribució serà de 10 a 10.20 a l’espai del menjador però caldrà que els entrepans els encarreguin prèviament,  a les 8.00 h. al taulell de consergeria on hi haurà un full per apuntar-se. Si voleu comprar begudes, fruites o snacs es podrà comprar dins l’horari de Cantina!

Els alumnes podran gaudir d’aquest servei els dies que els hi convinguin.

Els entrepans i resta de productes que s’oferiran el podeu trobar clicant al següent enllaç: llista-preus-cantina-pic-del-vent

També també està previst  la posada en marxa  d’una Aula d’Estudi els dimarts de 15.30 a 17.30 a la Biblioteca del centre. L’aula estarà gestionada per l’Ampa de l’institut i haurà un monitor responsable en tot moment. L’Aula d’Estudi està pensada per ser un espai en el que els alumnes poden fer deures, quedar per fer treballs o estudiar … però caldrà un bon comportament i seguir les normes de funcionament que estaran penjades a la Biblioteca. Us informarem més endavant de la data d’inici.

Desitgem que aquesta iniciativa promoguda per l’Ampa i la Direcció del centre sigui del vostre interès i si teniu qualsevol suggeriment, estem a la vostra disposició.