L’Institut de Caldes participa a les proves Cangur 2016!

Enguany la participació a les proves Cangur s’ha ampliat als alumnes de 1r d’ESO, el que ens ha permès poder formar part d’aquesta activitat de caire matemàtic. TOTS els nostre alumnes s’han inscrit per realitzar la prova, així que per nosaltres ja ha estat un èxit!!. Així, demà 7 d’abril, portarem a terme al nostre Institut el desenvolupament de les proves. Per donar un caire matemàtic a la jornada, també veurem una pel·lícula “La habitación de Fermat”, on es tracten diferents reptes matemàtics.

Molta sort a tots els nostre alumnes! Si voleu tenir més informació sobre en què consisteixen aquestes proves i models d’exemples, podeu consultar la pàgina web http://www.cangur.org/cangur/cang2016/index.php .