Formació del nou Consell Escolar

Tal i com vam informar fa unes setmanes, s’han realitzat ja les votacions per crear el Consell Escolar del nostre consellescolarInstitut. Durant els dies 26 i 27 d’octubre, tots els sectors que en formen part van poder escollir els seus representants. Agraïm la participació de tots aquells que ens han ajudat a portar a terme aquest procés.

La composició del Consell Escolar queda de la següent manera:

• Presidenta: Montse Navarro Ripoll.
  • Secretària: Carme Carbonell Llopis.
  • Representants de l’alumnat: Iván Barroso Martín (1r A) i Pol Garcia Utrilla (1r B).
  • Representants dels pares i mares: Eduard Moreno Chulià (Representant AMPA), Enric Ullar Berenguer.
  • Representants professorat: Maria Luque Ortega, Susana Martos Medina.
  • Representant de l’Ajuntament: Roser Guiteras López (Regidora d’Ensenyament).

Dijous 5 de novembre es constituirà el nou Consell en la primera de les reunions.