6 dels nostres alumnes dintre del 5% de les millors puntuacions del Cangur, 2 d’ells entre el 0,6% millors!!

El passat 16 de març vam celebrar al nostre Institut una jornada matemàtica que incloïa la realització de les proves Cangur per part de tots els nostres alumnes. Vam dedicar tot el dia a les matemàtiques fent jocs de lògica i enginy, matemàgia, on els alumnes de 2n mostraven als de 1r alguns entreteniments amb resolució matemàtica: amb cartes, targes d’endevinació … Finalment, vam acabar amb una pel·lícula: “L’habitació de Fermat” a 1r, on uns matemàtics  estan dintre d’una habitació on hauran d’anar resolent uns problemes per aconseguir escapar i a 2n “21 Blackjack” on les matemàtiques prenen protagonisme en el món del joc i la diversió a las Vegas.

Un cop obtinguts els resultats de les proves Cangur, hem comprovat que tenim alumnes amb molt esperit matemàtic!! A 1r d’ESO d’un total de 20.461 participants arreu de Catalunya, tenim dos alumnes que ocupen llocs per sobre del 0,6%, l’Íker Gracia i el Brandon Valenzuela! Felicitats a tots dos. Ells rebran una menció especial per haver aconseguit tan bona puntuació. La Júlia Sanz, el Jan Tolós i la Cristina Saborit estan dintre del 5% de les millors puntuacions. A 2n d’ESO, on hi havia 18.890 participants, l’Aleix Reche ha aconseguit estar entre l’1,6% de les millors puntuacions!!! Molt bé per ell!! Donem l’enhorabona a tots aquests alumnes i a tots els altres que també han aconseguit llocs molt meritoris, i a tot l’alumnat en general per la seva participació i la seva aportació en un dia que vam dedicar a una de les ciències més especials i necessària en el nostre dia a dia. Gràcies!