Primer Projecte 2n ESO – EDAT MITJANA

Els alumnes de 2n d’ESO han finalitzat el seu primer projecte. Projecte en el que es treballen tres matèries alhora: Ciències Socials, Castellà i Català. La temàtica d’aquest projecte ha estat l’Edat Medieval. Els alumnes durant tres setmanes han après de manera pràctica els continguts que demana el currículum.

L’objectiu del projecte ha estat elaborar un curtmetratge de temàtica medieval. Per grups han escrit un guió, han fet la caracterització de personatges, espais… i, finalment, han fet la gravació. Tot això… Llegeix més»

Projecte 1r ESO – On som i a on anem?

Els alumnes de 1r d’ESO han finalitzat el seu primer projecte. Projecte en el que treballen tres matèries alhora: Ciències Socials, Tecnologia i Biologia i Geologia. El primer projecte es titula On som i a on anem?, els alumnes durant unes cinc setmanes han après de manera pràctica i innovadora els continguts i les competències que demana el currículum.

Han començat investigant, comprovant de manera pràctica i aprenent… Llegeix més»

Dia de la Ciència a l’Institut!!!!

El dia 10 de novembre vam celebrar al nostre institut el dia de la Ciència. Alumnes i professors de 1r, 2n i 3r d’ESO vam gaudir d’un dia ple d’experiències científiques i tecnològiques posant en comú coneixements i reflexions.

Al llarg de la jornada, els alumnes van realitzar les següents activitats:

A 1r dESO van fer experiments, construcció i llançament de coets d’aigua. Vam dissenyar murals creatius fent recerca de científics, on ens explicaven la seva vida, curiositats i les seves aportacions a la societat .
A 2n d’ESO elaboració d’un holograma, fabricació de diferents materials plàstics i creació de dibuixos amb diferents líquids i colorants que ens proporciona la química.
A 3r d’ESO vam treballar dos biotallers… Llegeix més»

Observem el cel!!!!

El passat dilluns 30 d’octubre i dintre del projecte que estan realitzant els alumnes de 1r d’ESO treballant interdisciplinariament les matèries de Ciències Socials, Tecnologia i Biologia i Geologia, vam realitzar una activitat que consistia en l’observació dels astres, ja que els alumnes han estat estudiant des del Big Bang fins a la Terra, passant per les galàxies, forats negres, astres, planetes, etc.

Per dur a terme l’activitat, van venir des de l’Agrupació Astronòmica de Barcelona (ASTER), tres companys amb diferents telescopis. Gràcies a aquests telescopis els alumnes van poder contemplar la lluna i alguna estrella… Llegeix més»