Voyage à Carcassonne

L’alumnat de 3r ESO ha pogut fer per fi el seu primer viatge d’estudis. Per culpa de la pandèmia encara no havíem pogut viatjar. Del 4 a 6 d’abril un grup d’alumnes de 3r ESO van descobrir Carcassonne i la zona del sud de França en van conèixer la història, els costums i les tradicions. Però l’objectiu era, sobretot, aprofundir en l’aprenentatge de la llengua francesa.

Alumnat de 3r al Lac de la Cavayère

El primer dia l’alumnat vam viatjar en autocar i vam parar al llac de la Cavayère, on vam poder gaudir de la natura i dinar entre ànecs. A la tarda ens vam instal·lar a l’alberg i vam visitar el castell comtal i les muralles. Així ens vam endinsar en la història del monument i de la família Trencavel.

Alumnat de 3r a l'interior del castell de Carcassonne

El segon dia va ser molt animal ja que vam anar al Parc Australien, situat als afores de la ciutat. Va ser una gran experiència: l’alumnat va poder veure i tocar animals del continent oceànic. A més, vam participar en un taller de fabricació de bumerangs.

Alumnat de 3r al Parc Australien mirant una parella de cangurs vermells i la seva cuidadora

Després de dinar ben d’hora, vam gaudir d’un creuer pel Canal du Midi i així vam apreciar els paisatges de l’entorn de Carcassonne.

Alumnes al creuer del Canal du Midi

Finalment, dimecres vam voltar per La Grassa, un dels pobles més bonics de França. Després de les últimes compres, a la tarda vam tornar a Sabadell.

Alumnat de 3r al pont medieval de La Grassa

Hem gaudit molt el viatge. No hi ha hagut estona descans. Fins i tot a les nits hem fet jocs d’exterior i d’interior.

Alumnes de 3r d'ESO en un parc de Carcassonne

Podeu veure algunes imatges del viatge en aquest enllaç o fent clic a les fotografies.