Una jornada esportiva molt festiva

Arriba el bon temps… i tenim ganes de fer esport a l’aire lliure. El passat divendres 8 d’abril vam organitzar la 2a Jornada Esportiva a l’Estadi d’Atletisme Josep Molins. Amb aquest dia festiu vam tancar el segon trimestre i vam donar entrada a les vacances de Setmana Santa.

L’alumnat va gaudir de les magnífiques instal·lacions esportives municipals. L’espai es dividia en quatre zones. Cadascuna estava dedicada a un disciplina diferent: atletisme, beisbol, bàsquet i escacs (sí, també és un esport!).

La idea era practicar aquells esports que no podem fer durant les classes d’educació física al pavelló municipal de Sol i Padrís (no cal recordar que no tenim gimnàs, oi?). Les novetats d’enguany: salt de llargada i escacs.

En acabar la jornada l’alumnat va rebre una bosseta de l’institut com a obsequi de la jornada.

Podeu veure les imatges de la jornada en aquest enllaç o fent clic a les fotografies.