Un viatge MACnífic a la prehistòria

El passat dijous 18 de gener vam visitar la seu de Barcelona del Museu d’Arqueologia de Catalunya. De la mà de les mediadores culturals vam fer un recorregut per la vida de les societats paleolítiques i vam entendre, a través d’objectes i reproduccions de cranis, com va ser la revolució neolítica i què va significar. Així, va poder fer farina amb una mola de mà neolítica. I és que al primer trimestre hem treballat aquesta fase clau de la història de la humanitat. D’aquesta manera vam conèixer també una de les principals institucions museístiques del país. A continuació podeu veure algunes imatges de l’excursió:

Alumnat de 1r d'ESO al MAC de Barcelona.