Del ròmànic a l’art modern al MNAC

Les sortides tenen molt més sentit quan matèries d’àmbits diferents uneixen esforços. El dimarts 23 de gener l’alumnat de 2n d’ESO ha anat d’excursió a Barcelona per descobrir el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). El professorat d’Arts & Crafts i del Projecte social i lingüístic han unit esforços per organitzar l’excursió. La visita s’ha centrat d’entrada en l’art romànic i gòtic, una de les col·leccions més destacades del museu. No ha passat per alt les manifestacions més modernes del segles XIX i XX. Passejant per les sales hem descobert obres i autors catalans reconeguts i hem conegut una mica més la nostra història.

A continuació us deixem alguna imatge de l’excursió:

Alumnat de 2n d'ESO d'excursió al MNAC.