Vine a parlar català en família!

Ens impliquem amb la llengua. Una de les propostes de les activitats d’aprenentatge servei de 3r d’ESO d’enguany se centra en la dinamització del català en la comunitat educativa. Un grup d’alumnes organitza un taller de conversa per a famílies. És clar, està obert a totes les persones interessades. L’objectiu és, sobretot, deixar-nos anar amb la llengua i practicar l’expressió oral en català. Saber més llengües ens fa més savis!

Us animem a acompanyar-nos els dijous de 15:30 a 17:00 a partir de l’1 de febrer. El taller durarà dos mesos. Podeu venir amb les criatures petites i marxar abans si heu d’anar a recollir fills i filles a l’escola.

Podeu apuntar-vos-hi

A continuació us deixem més informació:
Cartell Taller conversa en català per a famílies