Seguint la pista de Pau Casals

L’alumnat de 1r d’ESO hem anat al Camp d’Aprenentatge Pau Casals, al Vendrell, la població on va néixer el genial violoncel·lista.

Alumnat de 1r d'ESO al Camp d'Aprenentatge Pau Casals al Vendrell

Hem gravat la nostra versió de la cançó “Coti x coti”, de The Tyets, com unes professionals! Us agrada com ens ha quedat?

També hem gaudit d’un concert en directe en el que ens han explicat la història del rock. I hem visitat el Museu Pau Casals on hem conegut la seva vida i la seva contribució com a músic i com a lluitador per la pau.

Alumnat de 1r d'ESO al Camp d'Aprenentatge Pau Casals al Vendrell

I el més important de tot, hem gaudit de tres dies de fer pinya, compartint bons moments i coneixent-nos millor.