Repensem els espais de l’institut a través de l’arquitectura

En el marc de la Setmana de l’Arquitectura, participem de la iniciativa del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) “Arquitectura a les aules“. L’alumnat de 3r d’ESO rep la visita de Meri Cruz, amb qui hem repensat el pati en termes d’igualtat i hem fet propostes per al nou institut.

En el cas de 2n d’ESO, Gabriela Rojman, de Puzzle Arquitectura, ha treballat el potencial de les petites accions per millorar el nostre entorn. Per dur-ho a la pràctica, hem plantat plantes enfiladisses a la reixa perimetral del pati per tal de fer-lo més verd i més agradable.

Aquestes activitats les ha impulsat l’Àmbit matemàtic, format quasi íntegrament per arquitectes, és clar.

A continuació podeu veure algunes imatges de les activitats a cada curs. En trobareu més en aquest enllaç o fent clic a les fotografies:

Divendres 5 de maig (3r d’ESO):

Taller d'Arquiescola a 3r d'ESO

Dimarts 9 de maig (2n d’ESO):

Taller d'Arquiescola a 2n d'ESO