Estrenem l’obra de teatre “Una altra llegenda de dracs”

Després de moltes setmanes de preparació i d’assajos, per fi hem estrenat l’obra de teatre “Una altra llegenda de dracs”. L’alumnat de l’optativa de 4t d’ESO Arts escèniques ha presentat la feina del segon i el tercer trimestre a l’Escola Joaquim Blume. El text, de creació pròpia, és una versió de la llegenda de Sant Jordi amb mirada feminista, que busca fer reflexionar l’alumnat de primària sobre els rols femenins i masculins en els contes tradicionals. La proposta d’actuació la van fer les Agents liles, un grup format per alumnat de 3r d’ESO en el marc de les activitats d’Aprenentatge Servei. Una representació de la comissió ha introduït l’espectacle i ha conduït el debat posterior. Estem molt contentes amb l’experiència, que ha estat enriquidora pel conjunt d’intèrprets i que ha tingut una bona rebuda entre els nens i nenes i el professorat del Blume.

A continuació us deixem amb la representació d’una de les dues companyies.

I aquí, unes quantes imatges dels assajos i de la representació. En podeu veure més fent clic a les fotografies.

Un moment dels assajos d'Una altra llegenda de dracs

Les Agents liles presenten l'obra de teatre Una altra llegenda de dracs a l'Escola Joaquim Blume

Un moment de l'obra de teatre Una altra llegenda de dracs a l'Escola Joaquim Blume

L'alumnat i el professor d'Arts escèniques