La ciència que amaguen les hortalisses

En un institut petit com el nostre, les sales tenen més d’una funció. El taller o laboratori és una de les aules amb més moviment. L’optativa de Biologia de 4t d’ESO sovint l’ocupa per fer experiments. Ens encanta posar-nos les bates blanques i fer servir l’instrumental científic. Aquests dies hem comprovat que no tots els pigments de les hortalisses es difonen de la mateixa manera. Ja se sap: la remolatxa taca molt més que la pastanaga! Això ens permet entendre que l’estructura de les seves cèl·lules és diferent.

A continuació us deixem algunes imatges de la pràctica:

Alumnat de 4t d'ESO fent experiments de Biologia al laboratori