Parlem (in situ) del Parlament

En quin país vivim? Quines institucions ens governen? On treballen els polítics? En quin espai prenen les decisions? A la matèria de Geografia i Història de 3r d’ESO han sorgit, com cada any, totes aquestes preguntes. La política i el funcionament de la democràcia formen part del currículum del segon cicle. A més, són uns coneixements necessaris per a la vida adulta de ciutadans responsables i conscients. Per aquest motiu l’alumnat de 3r d’ESO ha fet una visita al Parlament de Catalunya, un edifici que sempre impressiona. També hem descobert la Ciutadella i la seva història i hem passejat pel Born. A la porta del Mercat ens hem fet les fotos de grup de rigor.

A continuació teniu una mostra de les fotografies de la jornada:

Alumnat de 3r d'ESO al Parlament de Catalunya

Alumnat de 3r d'ESO escolta les explicacions del guia al Parlament de Catalunya