Fem sabó artesanal per preparar el projecte transversal

Fa dos anys vam estrenar el projecte transversal “Que no us ensabonin!” pel primer cicle. El punt de partida era, com sempre al primer trimestre, la justícia global i el consum responsable. En aquella ocasió ens vam centrar en el món de la cosmètica i la seva publicitat així com en els problemes mediambientals que poden provocar. L’objectiu: potenciar hàbits alternatius de consum.

Entre el 27 de novembre i el 5 de desembre durem a terme una nova edició dels projectes transversals. Per escalfar motors amb 1r i 2n d’ESO hem fet un taller per fabricar sabó. És el punt de partida de les activitats i experiments que durant set dies farem al llarg de tota la jornada escolar.

A continuació podeu veure algunes imatges del taller. En podeu veure més en aquest enllaç i fent clic sobre les imatges.

Alumnat de 2n d'ESO fa el taller de sabó.

Alumnat de 1r d'ESO fa el taller de sabó.