Expliquem la nostra experiència en el projecte MicroMón

Fa uns dies us vam parlar del projecte MicroMón de la Universitat Autònoma de Barcelona. L’alumnat de l’optativa de 4t d’ESO Biologia ha dedicat unes quantes sessions de l’assignatura a conèixer la iniciativa i fer la seva aportació a través de la recollida i l’anàlisi de mostres. El passat dijous 18 de maig a la tarda una representació d’alumnes van assistir a la UAB per explicar la seva experiència. A l’acte de cloenda hi van intervenir estudiants de centres de tot Catalunya, d’ESO i de Batxillerat. Abans vam tenir l’oportunitat de visitar la universitat i els laboratoris de la Facultat de Ciències.

A continuació us deixem el vídeo que vam projectar i en què resumim com hem viscut el projecte.

I aquí teniu algunes imatges de la tarda a la universitat:
Alumnat de 4t d'ESO a la Universitat Autònoma de Barcelona

La professora de Biologia Maia Querol recull el diploma de participació al projecte MicroMón